Mi-24D - nr takt. 015, nr fabr. A1015, prod. 10.07.1978, dost. 20.09.1978, 37. pśt, 49. pśb.
29 listopada 2000, grupa pilotów i techników z 49. pśb wykonała ostatni przelot śmigłowcem do Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Oleśnicy. Byli wśród nich: kpt. pil. Zbigniew Twardowski, ppor. pil. Andrzej Zając, mł. chor. sztab. Jan Kreft, mł. chor. sztab. Wiesław Kruczek, mł. chor. sztab. Piotr Nowaczewski, st. chor. Piotr Hamala, st. chor. Jacek Dulny, st. chor. Zbigniew Stępień oraz st. chor. Maciej Jażdżewski.
Wycofany ze służby 29.11.2002, obecnie w Dęblinie ->
FOTO
I jeszcze trochę "dwudziestek jedynek":
MiG-21PF - nr takt. 1807, nr fabr. 761807, dost. 06.04.1965, 26. plm
MiG-21US - nr takt. 4503, nr fabr. 3685145
MiG-21PFM - nr takt. 4909, nr fabr. 94A4909, 40. plm
MiG-21M - nr takt. 1911, nr fabr. 961911
MiG-21M - nr takt. 2009, nr fabr. 962009. Obecnie eksponat w WAT w Warszawie.
MiG-21MF - nr takt. 7908, 08 nr fabr. 967908, dost. 11.09.1973, 34.plm, 28. plm, 9. plm, WZL-3. Uszkodzony 4 sierpnia 1984, przekazany do Oleśnicy, nalot 447,32 h. Prawdopodobnie sprzedany zagranicę.